• TAE-BO

    rychlost, vytrvalost a preciznost!
    TAE-BO

    O cvičení

    Dynamické cvičení založené na kopech a úderech. Zvýšení fyzické kondice, intenzivní formování těla.Chcete se vybít a současně si zlepšit fyzickou kondici? Přijďte právě na tuto hodinu!

    Proč TAE-BO?

    • Zvýšení fyzické kondice
    • Vhodné pro muže i ženy
    • Aerobik s bojovými prvky
    • Intenzivní formování těla
  • Jin joga a joga pro začátečníky

    Jin joga a joga pro začátečníky

    Jin joga je joga s pomalým tempem a pozicemi s delší výdrží. Tento styl je skvělý pro začátečníky, jelikož lekce nejsou náročné, a přitom se v nich určitě plně procítit každý sval, právě díky delší výdrži, jin joga může být také meditativní praxí, která vám pomůže najít vnitřní klid a spokojenost se sebou samým.

  • Tae-bo intro

    tae-bo intro je určeno pro začátečníky , jedná se o hodinu, kde se učí údery a kopy + jejich kombinace. Klient získá sílu a i vytrvalost , dále trenuje kardiovaskulární systém.

  • Pilates

    Pilates

    O cvičení

    Tyto hodiny vedou k  rozvíjení koordinace, síly, rovnováhy, flexibility a dýchání. Propracovávají se zde zádové, břišní a hýžďové svalstvo, svaly jako základ správného držení těla. Účelem je posílení centra – jádra těla tzv. “Gürtel”, nebo “Power house”. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. S důrazem na správné dýchání okysličuje svaly a podporuje cirkulaci krve. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Metoda Pilates nepoužívá nespočetná opakování až do únavy svalů, naopak vytváří podpůrný systém pomocí pozvolného vypracování jednotlivých svalových skupin s cílem dosažení harmonického celku.

    Vhodný:

    • pro umělce a tanečníky
    • pro sportovce
    • pro lidi s chronickou bolestí zad
    • pro lidi s nadváhou
    • pro lidi s opakovaným napěťovým zraněním
    • pro lidi trpící stresem
    • pro lidi se zájmem o prevenci osteoporózy, inkontinence
    • pro těhotné

     

     

  • Flowin

    funkční trenink k posílení celého těla
    Flowin

    O cvičení

    FLOWIN ® je speciální deska s klouzajícími podložkami pod ruce a nohy, které vytváří odpor podle toho, jak je na ně vytvářen tlak. Materiál podložek vytváří odpor pohybu podle tlaku, který na podložku vyvinete, takže náročnost cviku si můžete uzpůsobit podle Vaší fyzické kondice.

    Jedná se o funkční trenink určený k posílení celého těla.Toto cvičení bylo vyvinuto pro desetibojaře, kteří potřebují ke svým výkonům mít posílené celé tělo. Cvičení vychází z přirozeného pohybu těla a plynulého provedení bez doskoků a je tak šetrné k Vašim kloubům

    Všechny lekce FLOWIN mají délku 50minut!

    Nabízíme tyto lekce:

    • Flowin začátečníci
    • Flowin circuit

     

  • Vinyása yoga

    využití energie dechu "udžají" a propojení s pohybem
    Vinyása yoga

    O cvičení

    Propojení dechu a pohybu. Dech Vás posune dál do náročnějších pozic.Vychází se z pozdravu slunci. Pro pokročilejší klienty

  • Bosu cardio + core

    spalte kalorie a zpevněte postavu
    Bosu cardio + core

    O cvičení

    Cílem této hodiny je zapojit koordinaci těla a schopnost udržet rovnováhu při každé pozici cvičení. Posílení svalů středu těla – břícho, záda, hýždě. BOSU Cardio = dynamická část – sestava na Bosu spojená s prvky posilování.

    Proč Bosu cardio?

    • zpevnění šlach a vazů
    • správné držení těla, prevence bolestí zad a problémů s tím souvisejících
    • zpevnění svalů celého těla, včetně svalových skupin, které běžným cvičením nelze posílit (centrum těla – hluboké břišní a zádové svaly)
    • rozvíjení pohybových schopností a dovedností
    • zlepšení rovnováhy a stability těla
    • formování postavy, redukce hmotnosti
    • psychické uvolnění, zvýšení sebevědomí, dobrý pocit ze sebe sama
    • zlepšení rovnováhy a stability těla
  • BOSU COMPLETE s Maruškou

    lepší koordinace pohybu a držení těla
    BOSU COMPLETE s Maruškou

    O cvičení

    BOSU ® je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní posílení svalů celého těla, zpevnění šlach a vazů. Cvičení vám zajistí lepší koordinaci pohybu a držení těla. Core je pomalé cvičení zaměřené na posílení centra těla – „core“, což jsou hluboké břišní a zádové svaly, svaly pánevního dna a bránice. V této lekci posílíte a vytvarujete i problémové partie jako hýždě, stehna a paže, protože dochází k zapojení i velkých povrchových svalů . Hodina je bez choreografie.

    Proč Bosu core?

    • zpevnění šlach a vazů
    • správné držení těla, prevence bolestí zad a problémů s tím souvisejících
    • zpevnění svalů celého těla, včetně svalových skupin, které běžným cvičením nelze posílit (centrum těla – hluboké břišní a zádové svaly)
    • rozvíjení pohybových schopností a dovedností
    • zlepšení rovnováhy a stability těla
    • formování postavy, redukce hmotnosti
    • psychické uvolnění, zvýšení sebevědomí, dobrý pocit ze sebe sama
    • zlepšení rovnováhy a stability těla
  • KRUHOVÝ TRENINK

    KRUHOVÝ TRENINK

    Cílem je posílit celé tělo, odbourat podkožní tuk.zvýšit fyzickou kondici. Využívají se při cvičení FLOWIN, BOSU, RIP 60, kettlebels,

  • kurz pilates pro začátečníky

    Na kurzu pilates pro začátečníky  se snažíme příjemně protáhnout tělo, posílit ochablé svaly, naučíme se dýchat a zpevníme celé Vaše tělo.  Ke cvičení využíváme overbally, válce, bosu, gumičky, bandy, velké balony a magic circly.

    Určitě vhodné pro lidi se sedavým zaměstnáním. Posílíme Váš core – břišní a zádové svaly.

  • POWER STEP

    jedná se o cvičení na bedýnkách – stepech - cardio + posilování . doporučujeme všem věkovým kategoriím.

  • body styling

    pestrá posilovací lekce. na zahřátí jednoduchá choreografie, následovaná posilovacími bloky pro jednotlivé tělesné partie, včetně hlubokého stabilizačního systému. využíváme činky, gumy, overbally, bosu a váhu vlastního těla.

    proč bodystyling:

    - zvýšení kondice

    - formování celého těla

    - prevence bolestí zad

  • BOSU COMPLETE s Kájou

    BOSU ® je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní posílení svalů celého těla, zpevnění šlach a vazů. Cvičení vám zajistí lepší koordinaci pohybu a držení těla. Core je pomalé cvičení zaměřené na posílení centra těla – „core“, což jsou hluboké břišní a zádové svaly, svaly pánevního dna a bránice. V této lekci posílíte a vytvarujete i problémové partie jako hýždě, stehna a paže, protože dochází k zapojení i velkých povrchových svalů . Hodina je bez choreografie.

  • Power stretch s Pavlou Stejskalovou

    Sportovní system European Power Stretch je skvělý koncept ke zlepšení

      pohyblivosti a funkce pohybového systému. Je skvělým kompenzačním cvičením pro aktivní sportovce. Jako účinný trenink se hodí ale pro každého ,napříč generacemi, protože napomáhá předcházet problémům se skeletem a zlepšuje biomechanické i biomechanické vlastnosti pasivního i aktivního pohybového systemu.
  • TRX funkční trenink

    TRX funkční trenink

    Cvičení na TRX je efektivní, zábavné a přináší úžasné výsledky. TRX Ti pomůže vybudovat lepší postavu v minimálním čase. jedná se o závěsný systém.
    Jelikož je lekce omezena počtem závěsných systémů, je potřeba se na lekci rezervovat. Rezervace je platná buď po složení celé částky za lekci nebo pro držitele permanentek. Rezervaci lze zrušit 24 hod. před lekcí, pokud rezervace nebude zrušena a klient se na lekci nedostaví, bude mu odečten vstup z permanentky nebo mu propadne záloha na lekci.

    Cena za tuto lekci je 140,- Kč

  • Power Yoga

    úleva od stresu, zklidnění, protažení těla
    Power Yoga

    O cvičení

    Cvičení jogy je tím nejlepším způsobem, jak nabýt tělo energií pomocí uvolnění napětí ve svalech, vylepšení krevního oběhu a odtoku lymfy. Dýchání zhluboka spojené s protahováním zvyšuje obsah kyslíku v krvi, čímž osvěžuje všechny buňky v těle a dodává Vám více energie. Pokud je stres usazen hluboko ve svalech, mohou všechny nepříjemně působící pohyby vést ke zranění. Joga díky svému citlivému přístupu postupně uvolní stres z těla. Stres může způsobit ztuhlost vazů a kloubů. Úklony vpřed, vzad i stranou napomohou ohebnosti těla a pohybu energie v něm. Přetáčení uvolňuje toxiny z orgánů a obrácené pozice zklidňují nervový systém.  Jogová cvičení také zvlhčují klouby a tepny a posilují svaly i s přibývajícím věkem.

    Proč Power Yoga?

    • Flexibilita
    • Rozvoj síly
    • Rehabilitace
    • Formování postavy
    • Relaxace
    • Uvolnění
    • Soustředění
    • Poznání sama sebe